e-račun je izdan v elektronski obliki, skladno z zakonskimi predpisi s področja elektronskega poslovanja ter enakovredno zamenjuje račun v papirnati obliki.
e-račun lahko prejmete v vašo spletno banko ali na željen e-naslov (lahko tudi na več e-naslovov).
Plačevanje računov je poenostavljeno – račun poravnate le z enim klikom – brez prepisovanja številk, sklicev… Prejemanje e-računa je možno za vsa podjetja.
Prednosti e-računa
- enostavno plačevanje: plačilo e-računa je enostavno, le z nekaj kliki, saj podatkov ni potrebno prepisovati v plačilni nalog (manjša možnost napak), možen je tudi izvoz v računovodske aplikacije
- nižji stroški: v podjetju prihranite čas, saj je za spremljanje prejetih e-računov in pripravo plačil potrebno manj časa (potreben je le en klik), izboljšate procese in tako znižate stroške
- preglednost in e-arhiv: vodenje lastne evidence prejetih in plačanih računov, takojšen vpogled v status računov, …
- okolju prijazna uporaba: e-računi so okolju prijazni, saj so vsi podatki za obdelovanje izdanih in prejetih računov v elektronski obliki
- naročilo na e– račun je brezplačno
Kako naročiti e-račun
Na e-račun se naročite tako, da izpolnete obrazec in ga posredujete po elektronski pošti info@pgd-postojna.si ali po faxu 05 726 11 86, oz ga lahko pošljete po pošti na naslov: PGD POSTOJNA, Ulica 1. Maja 7, 6230 Postojna. Za dodatne informacije nas lahko pokličete na telefonsko številko 05 72 62 166
NAVODILA ZA DOBAVITELJE
Pozdravljeni,
Z dnem 1.2.2015 prehajamo na elektronsko izmenjavo računov preko storitev eIizmenjave bizBox.eu. Elektronski račun bo postal zaželena oblika računa, saj smo ta način poslovanja že uvedli za poslovanje z javno upravo.
Zakaj poslovati z e-računi?
Brezpapirno poslovanje z dobavitelji in kupci se nam je izkazalo za smiselno potezo, saj porabimo manj časa in sredstev za obravnavo izhodnih in vhodnih dokumentov. Želimo si, da bi nam tudi vi pošiljali račune elektronsko, zato smo vam pripravili nekaj napotkov k lažji izdaji in posredovanju vašega elektronskega računa v naš bizBox eNabiralnik.
KAKO PRIPRAVITI eRAČUN?
Kreiranje eRačuna poteka v vaši poslovno informacijski (ERP) rešitvi po ustaljenem načinu, nato pa namesto tiskanja, izberete eRačun v eSlog obliki 1.5 ali 1.6 in PDF vizualizacijo računa (kot je tudi zakonska zahteva za Javno Upravo. Zagotoviti je potrebno:
- Podpisan eRačun v XML eSlog obliki
- Priprava vizualizacije – slike računa (v pdf obliki) in po potrebi tudi priloge
V primeru, da nimate vsega potrebnega za avtomatsko pripravo eRačuna lahko uporabite brezplačno Ms Excel orodje za eRačun.
ELEKTRONSKA IZMENJAVA
Za verodostojno izmenjavo računa se morate povezati na enega od ponudnikov eIzmenjave.
Sami uporabljamo bizBox eIizmenjavo zato predlagamo, da se tudi sami za pošiljanje eRačunov registrirate v www.Bizbox.eu, ki omogoča eIzmenjavo eRačunov v BizBox eNabiralnike, Javno upravo – UJP, direktno v ERP partnerskih rešitev, bančni kanal in druga mednarodna in domača omrežja eIzmenjave.
Če boste pošiljali eRačune preko bizBox.eu izmenjave, nam boste lahko enostavno posredovali eRačune, brez potrebe po dodatnih informacijah.
Če boste posredovali eRačune preko Bančnih kanalov (eBanke), morete kot prejemnika vnesti podjetje ZZI (TRR SI56 020270014989707), kot plačnika pa TRR našega podjetja PGD POSTOJNA SI5610100-0035237864
Za priklop ali dodane informacije za storitve bizbox.eu lahko pridobite na prodaja@zzi.si ali 01/5303321.
Primer priprave Ovojnice za izdajatelja v bančnih poteh: